سرخط خبرها

رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه: امیدواریم این رویداد در سال‌های آینده تداوم داشته باشد | راهیابی ۲۶ ایده به مرحله نهایی

  • کد خبر: ۱۶۶۹۰۸
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه: امیدواریم این رویداد در سال‌های آینده تداوم داشته باشد | راهیابی ۲۶ ایده به مرحله نهایی
سید رحمان میرزائیان گفت: امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده تداوم داشته باشد و ما شاهد ایجاد دبیرخانه دائمی و برگزاری جشنواره سقاخانه هرسال باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز،  سید رحمان میرزائیان امروز، ۹ خرداد، در جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه که در سالن هتل خورشید برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده تداوم داشته باشد و ما شاهد ایجاد دبیرخانه دائمی و برگزاری جشنواره سقاخانه باشیم.

وی ادامه داد: امسال نخستین سالی است که این جشنواره برگزار می شود که البته برای سال اول توقع زیادی نمی‌توان داشت اما امید داریم همه این بزرگواران که در این جشنواره شرکت کردند سال آینده با قدرت بیشتری ظاهر شوند.

رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه تصریح کرد: شهرها با چالش و مشکلات زیادی روبرو هستند و مدیران تلاش می‌کنند این چالش‌ها را از روش‌های مختلف حل کنند. عده‌ای به دنبال استفاده از تکنولوژی و ایجاد شهر هوشمند هستند و بعضی دیگر پا را فراتر گذاشته و به دنبال این هستند تا شهر هوشمند پایدار را تدوام بدهند.

میرزائیان عنوان کرد: مدیران به دنبال این هستند تا این ایده‌ها با یک راه حل خلاقانه در شهر اجرا  شود، چرا که راه‌های خلاقانه هم صرفه اقتصادی دارند و می تواند درآمدزایی داشته باشند به علاوه مشکلات شهر را حل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرها دارای مشکلات و موضوعات مشترک هستند همین موضوع سبب شده است تا مدیران به دنبال راه‌های مشترک باشد و این راه حل‌ها را  بومی سازی و اجرا کنند.

رئیس هیئت داوران جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه افزود: رویداد «سقاخونه» هم دقیقا از مسئله فوق ایده گرفته است تا مسئولان سه شهر زیارتی قم، مشهد و شیراز مشکلات‌شان را شناخته و راه حلی برای آن پیدا کنند.

میرزائیان با بیان اینکه چند شهر دیگر هم متقاضی شرکت در جشنواره سقاخونه بودند گفت: این موضوع باعث خرسندی است که دیگر شهرهایی زیارتی می‌توانند برای مشکلات خودشان راه حل مشترک پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ ایده دبیر خانه جشنواره رسید که از این تعداد ۱۰۰ ایده به مرحله دوم رسیدند که بعد از داوری آثار در شیراز  ۲۶ ایده به مرحله نهایی راه یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->